
Автор: Редакційна колегія: О. Топузов, М. Головко, З. Шарлович, К. Ладоня
Бібліографічний опис
Proces edukacyjny w czasie wojny i powojennej odbudowy Ukrainy z integracją ze wspólnotą europejską : monografia / Instytut Pedagogiki NANP Ukrainy;
red. O. Topuzov, M. Holovko, Z. Sharlovych, K. Ladonia; [Zespół autorski]. – [Wydanie elektroniczne]. Łomża-Kijów, 2024 r. - 276 s.
https://doi.org/10.32405/mono-lomza-kyiv-2024
ISBN 978-83-972595-5-3
Анотація
До колективної монографії, що була створена за результатами обміну досвідом та дискусій під час щорічної Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення», яка працювала в м. Києві 12 грудня 2024 року, увійшли наукові розвідки щодо пошуку дієвих механізмів психологічної підтримки та реабілітації учнівської молоді, інструментів компенсації та подолання освітніх втрат, зумовлених війною, розроблення стратегій функціонування системи освіти в умовах війни та повоєнного відновлення, створення сучасного підручника на основі акумуляції кращого вітчизняного та зарубіжного досвіду, проєктування та реалізаціїї інноваційних технологій організації освітнього процесу в умовах цифрового суспільства.
Запропоновані матеріали будуть актуальними для вчителів, науково-педагогічних працівників, докторантів й аспірантів, здобувачів вищої та післядипломної педагогічної освіти, спонукатимуть освітян і науковців до рефлексії та подальших творчих пошуків задля розбудови демократичного суспільства в Україні з інтеграцією в європейський культурний простір.
Завантажити
Переглядів: 111