Автор: Мороз П. В., Мороз І. В.
Бібліографічний опис
Мороз П. В., Мороз І. В. Результати онлайн опитування «Про стан практики та перспективи інтегрованого навчання історії в 5-9 класах»: аналітичний звіт (електронне видання) / Петро Мороз, Ірина Мороз. – К. : Педагогічна думка, 2021. 30 с.
https://doi.org/10.32405/integrated-teaching-2021-30
Анотація
В аналітичному звіті розкрито стан практики та перспективам інтегрованого навчання історії в 5-9 класах. В основу аналітичного звіту покладено результати опитування, анкетування та інтерв'ювання вчителів історії. Дані анкетування також дали змогу авторам виділити основні проблеми, які виникають під час реалізації інтегрованого підходу в навчанні історії, та виявити питання, які потребують висвітлення в методичній літературі. Результати проведеного дослідження дозволило авторам сформувати ряд методичних рекомендацій для вчителів, розробників навчальних програм та авторів підручників історії.
Переглядів: 47
Завантажити