Автор: О. М. Топузов, О. В. Малихін, Н. О. Арістова, С. В. Алєксєєва, Р. А. Попов, О. В. Барановська, Л. В. Шелестова.
Бібліографічний опис
Теорія і практика індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми
організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти / [авт. кол.:
О. М. Топузов, О. В. Малихін, Н. О. Арістова, С. В. Алєксєєва, Р. А. Попов,
О. В. Барановська, Л. В. Шелестова]; за наук. ред. д. пед. н., проф. О. В. Малихіна.
[Електронне видання]. – Київ : Видавничий дім «Освіта», 2024. – 1099 с.
https://doi.org/10.32405/978-966-983-485-0-2024-1099
Анотація
Монографію присвячено актуальним питанням індивідуалізації навчання в
закладах загальної середньої освіти. Основну увагу зосереджено на теоретико-
методологічному аспекті. Зміст монографії, побудований із урахуванням сучасних
здобутків з теорії навчання, послідовно висвітлює результати наукових пошуків
співробітників відділу дидактики. У науковій праці охарактеризовано наявний
стан індивідуалізації навчання в закладах загальної середньої освіти; розкрито
тенденції трансформації форм, методів і засобів індивідуалізації навчання в
умовах змішаної форми організації освітнього процесу в закладах загальної
середньої освіти; теоретично обґрунтувано дидактичні засади (концепція,
методологія, дидактичні умови) індивідуалізації навчання в умовах змішаної
форми організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти;
описано розроблений діагностувальний інструментарій для вивчення рівня
сформованості наскрізних умінь, визначених у Державному стандарті базової
середньої освіти (2020); виявлено дидактичний потенціал індивідуалізації
навчання щодо активації їхнього розвитку; презентовано інноваційні технології
розроблення індивідуальної освітньої траєкторії учня (початкової школи, базової
школи, профільної старшої школи); розроблено дидактичні моделі
індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми організації освітнього
процесу в закладах загальної середньої освіти й обґрунтовано доцільність їх
імплементації в освітню практику.
Завантажити
Переглядів: 23