Функціонал, освітні можливості і способи взаємодії з популярним продуктом ШІ GPTChat розглянули на проблемній лекції і практичному занятті тренери і слухачі Програми підвищення кваліфікації для вчителів природничо-наукового циклу і математики «Європейська якість навчання для кращої успішності учнів» у межах модуля Жана Моне. Зокрема висвітлювали питання ефективного використання GPTChat Валентин Рогоза, Людмила Калініна, Петро Британський, активно долучалися слухачі.
GPTChat генерує коректні відповіді чи дезінформацію? Під таким викликом пройшла проблемна міні лекція на якій слухачі дізналися про технологіюгенеративного ШІ – GPTChat, здійснили загальний огляд можливостей і ознайомилися з алгоритми для ефективної роботи. Валентин Рогоза навів приклади ефективного застосування алгоритмів роботи в GPTChat та вказав на проблемні сторони використання інструменту.
Практичне заняття було присвячене питанню «Як GPTChat може асистувати під час створення компетентнісно орієнтованих завдань у вимогах PISA?»
Слухачі, незалежно від свого досвіду, набули навичок реєстрації на платформі AI, тренувалися в постановці запитань Chat GPT для генерації ним коректних відповідей і правдивої інформації. Квінтесенцією практичної роботи стало створення компетентнісно орієнтованих завдань аналогів PISA засобами ШІ. За результатами самостійної роботи відбулося жваве обговорення і презентація проектів міні групами. У в процесі дискусії експерти надали оцінку створеним завданням, а слухачі поділилися своїми враженнями від взаємодії з технологіями ШІ.