I. Формула спеціальності:
Галузь педагогічної науки, що досліджує теоретичні та методичні основи формування змісту, визначення завдань і методів навчання географії, організацію процесу навчання географії в середній та вищій школі. Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для цієї спеціальності.
- за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта, позашкільна освіта, професійно-технічна освіта, вища освіта;
- за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;
- за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;
- за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта – навчання географії;
- за характером досліджень: прикладні;
- за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.
II. Напрями досліджень:
- Розвиток теорії та методики навчання географії в Україні і у світі.
- Мета, завдання та методичні засади навчання географії в сучасних умовах.
- Концептуальні засади реалізації змісту та сучасних підходів до формування географічних знань учнів і студентів.
- Педагогічна взаємодія об’єктів і суб’єктів географічної освіти.
- Принципи організації навчання географії в середніх і вищих навчальних закладах.
- Модернізація й адаптація форм, методів і засобів навчання географії.
- Методика компетентнісного навчання географії (знання, уміння, способи діяльності).
- Розвиток мислення школярів і студентів у процесі навчання географії.
- Технології вивчення географії у середній і вищій школі.
- Форми організації навчальної діяльності учнів і студентів у процесі вивчення географії.
- Методично-організаційні засади реалізації мети та завдань профільного навчання географії учнів у старшій школі.
- Моніторинг, контроль і оцінювання навчальних досягнень з географії.
- Методика позакласної роботи з географії.
- Методика реалізації міжпредметних і внутрішньо предметних зв’язків у процесі навчання географії.
- Зарубіжний досвід навчання географії: порівняльний аналіз.
III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
Педагогічні науки