Ярмола Наталія Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, старший наук співробітник, заступник директора з наукової роботи Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Інклюзивне навчання та підтримка дітей з ООП в умовах війни
Литовченко Світлана Віталівна, доктор педагогічних наук, старший наук співробітник, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Рекомендації педагогам за результатами комплексної оцінки розвитку дітей з порушеннями слуху в ІРЦ
Вовченко Ольга Анатоліївна, доктор психологічних наук, старший дослідник, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Невротизація дитячого населення України з ООП за умов воєнних змін
Жук Валентина Володимирівна, кандидат педагогічнх наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогики і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Міждисциплінарний супровід слухопротезованих дітей в Україні
Душка Алла Луківна, доктор психологічних наук, доцент, головний науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Поняття про РАС і основні причини його виникнення
Гладченко Ірина Вікторівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку ІСПП імені Миколи Ярмаченка
Литвинова Віра Володимирівна, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Рібцун Юлія Валентинівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, старший науковий співробітник відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Діти з особливими мовленнєвими потребами в Новій українській школі: сучасні реалії