Рібцун Юлія Валентинівна, к.п.н., ст.наук.сп., старший науковий співробітник відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Поліструктурність уроків української мови: лайфхаки для вчителя інклюзивного класу

Данілавічютє Еляна Анатоліївна, к. пед. н., ст.наук.сп., в.о. завідувача відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Підтримка дітей з особливими мовленнєвими потребами в класі: логопедичні поради для вчителя

Литовченко Світлана Віталіївна, д.п.н., ст.наук.сп., завідувач відділу освіти дітей з порушеннями сенсорного розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Діти з порушеннями слуху: узагальнення результатів комплексної оцінки та визначення рекомендацій у висновку ІРЦ

Жук Валентина Володимирівна, к.п.н., старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями сенсорного розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Слухоорієнтовані технології в освіті дітей з порушеннями слуху

Чеботарьова Олена Валентинівна, д.п.н., ст.наук.сп., завідувач відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Особливості змісту навчання учнів з особливими освітніми потребами відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти

Компанець Наталія Миколаївна, кандидат психологічних наук, ст.н.с відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Використання діагностичного маршруту дошкільника як інструменту моніторингу успіхів у дітей з ООП