Застосування методу анкетування для вимірювання якості освітніх послуг

20 лютого 2025 року розпочато перший етап тренінгу «ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ АНКЕТУВАННЯ ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ» для науково-педагогічних працівників. Тренінг організовано на запрошення Навчально-наукового центру розвитку персоналу та лідерства Київського столичного університету імені Бориса Грінченка у межах реалізації програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. https://kubg.edu.ua/prouniversitet/news/events/sogodni/icalrepeat.detail/2025/02/20/1178/369/treninh-zastosuvannia-metodu-anketuvannia-dlia-vymiriuvannia-iakosti-osvitnikh-posluh.html

Проводила тренінг Лукіна Тетяна Олександрівна доктор наук з державного управління, кандидат педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти Інституту педагогіки НАПН України.

Мета тренінгу полягає у розвитку професійної компетентності науково-педагогічних працівників у застосуванні методу анкетування для вимірювання якості надання освітніх послуг у процесі реалізації ефективного управління якістю освіти в університеті.

Програма тренінгу розрахована на 30 годин. Основними питаннями. Які розглядалися під час заняття були:

  • виокремлення та формулювання освітньої проблеми, мети та завдань дослідження якості освітніх послуг;
  • створення різних видів запитань анкети, зокрема інструментів для вимірювання та оцінювання результатів професійної (викладацької) діяльності науково-педагогічних працівників;
  • ознайомлення з основами шкалювання, особливостями застосування різних шкал;
  • типові помилки при проведенні анкетування, дефекти анкет та інші аспекти.

Учасники тренінгу мали можливість ознайомитися з різними підходами до вирішення проблеми оцінювання якості освітніх послуг у закладі освіти, поділитися власним досвідом та проблемами при складанні анкет для оцінювання ефективності результатів професійної діяльності викладача. Тренінг відбувався у форматі жвавої дискусії. Особливий інтерес викликала проблема дотримання морально-етичних принципів в ході створення анкет.