21 лютого відділ математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України організував разом з Ларисою Букалов (вчителькою математики в Bayside High School, викладачкою методики навчання математики в Touro University у Нью-Йорку, а також авторкою американських підручників з математики) черговий воркшоп для українських вчителів з математики.
Пані Лариса розказала про оцінювання з математики в США (про оцінювання на рівні стандарту, про різноманітні рубрики, про різні підходи в різних штатах), а також спробувала проаналізувати наші групи результатів.

На заході вчителі дізналися, що в різних штатах різні підходи до оцінювання. І що є штати, де оцінювання відбувається на основі стандарту, що дещо нагадує наш підхід до оцінювання за групами результатів.
У штатах, в яких практикується оцінювання за стандартом, у вчителів це забирає значну кількість ресурсів, але допомагає краще зафіксувати поступ учнів. Такий підхід робить процес навчання більш інформативним для учнів і батьків. В той же час у більшості таких штатів в оцінюванні все ж є певна прив’язка до змісту.
Наприклад, в Техасі окремо оцінюються теми і окремо характеристики навчальної діяльності.
