12 грудня 2024 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення», організована Інститутом педагогіки НАПН України спільно з Державним Педагогічним Університетом “Ion Creangă” (Кишинів, Республіка Молдова), Малопольським державним університетом імені Капітана Вітольда Пілецького в Освенцимі (Республіка Польща), Резекненською академією технологій (Латвійська Республіка), Міжнародною Академією Прикладних Наук в Ломжі (Республіка Польща).
Захід зібрав провідних науковців, освітян, розробників навчально-методичних матеріалів, а також представників міжнародних освітніх організацій для обговорення ключових викликів сучасної освіти в Україні. Зокрема, учасники обговорили стратегії адаптації освітньої системи до сучасних викликів, спричинених воєнними подіями, та плани її відновлення. Було представлено дослідження щодо оновлення змісту підручників та інтеграції найкращих міжнародних практик.
Учасники приділили увагу сучасним підходам до оцінювання знань учнів і методам відновлення прогалин у навчанні, представили інноваційні підходи до організації профільного навчання в сучасних умовах. Особливий акцент було зроблено на цифрових інструментах і технологіях.
За підсумками конференції було ухвалено рекомендації для вдосконалення навчально-методичного забезпечення української освіти, особливо в умовах воєнного часу. Зокрема, учасники наголосили на важливості міжнародного співробітництва, розвитку цифрових платформ та адаптації підручників до нових реалій.
Детальніше про захід у програмі конференції