Представлення результатів дослідження на Міжнародній науково-практичній конференції «Business Ecosystems: Sustainable Development 2025 (BESD 2025)»

4 лютого продовжено роботу Міжнародної науково-практичної конференції «Business Ecosystems: Sustainable Development 2025 (BESD 2025)»,яка об’єднала провідних експертів, науковців, представників бізнесу та урядів для обговорення найактуальніших тем у сфері сталого розвитку. На базі Національного університету «Запорізька політехніка» м. Запоріжжя, який відзначає 125-річчя від дня заснування, відбувається другий день конференції.

Основні напрямки презентування результатів наукових досліджень відбулися на чотирьох секційних засіданнях конференції: Section 1 «PRODUCTION TECHNOLOGIES FOCUSED ON THE GREEN TRANSITION», Section 2 «DIGITAL TRANSFORMATION, MODELING AND FORECASTING OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF BUSINESS ECOSYSTEMS», Section 3 «DIGITAL TRANSFORMATION, MODELING AND FORECASTING OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF BUSINESS ECOSYSTEMS», Section 4 «FORMATION OF HUMAN CAPITAL FOR INNOVATION». В конференції взяли участь науковці із України, Польщі, Естонії, Азербайджану, Узбекистану та інших країн.

Науковий працівник відділу навчання географії та економіки – старший науковий співробітник відділу, докторант Яценко Володимир Сергійович взяв участь у роботі секції №4 «Формування людського капіталу» та зробив доповідь на тему «Уроки енергозбереження: формування практичних навичок учнів для сталого розвитку економіки України».

У представлених матеріалах доповідача розкриваються особливості формування практичних навичок учнів для сталого розвитку економіки України, зокрема, раціональне використання і охорона природних ресурсів, питання енергоефективності та енергозбереження, формування дослідницьких компетентностей учнів тощо.

Надано методичні рекомендації щодо впровадження принципів зеленої економіки в освітній процес Нової української школи, які сприятимуть швидчому досягненню Цілі сталого розвитку №4 – якісна освіта для всіх до 2030 року і забезпечення у найближчому майбутньому формування людського капіталу для економічного зростання та сталого розвитку України у післявоєнний час.

Представлені результати формувального експерименту (модуль «Як ефективно споживати енергію») засвідчують, що в переважній більшості учні усвідомлюють значення знань про енергоефективність та енергозбереження, вивчення досвіду європейських країн з даних питань та визначення проблематики, як це робити на практиці.