Системи штучного інтелекту: ретроспектива розвитку, інтеграційні функції, здібності технологій, можливості та ризики для людства були предметом розгляду та дискусій учасників програми підвищення кваліфікації для вчителів природничо-наукового циклу і математики «Європейська якість навчання для кращої успішності учнів» і тренерів у межах модуля Жана Моне в Інституті педагогіки НАПН України.
Другий тиждень, з 26 червня цього року, триває онлайновий курс підвищення кваліфікації вчителів природничо-наукового циклу і математики закладів загальної середньої освіти України під керівництвом Олега Михайловича Топузова – віцепрезидента Національної академії педагогічних наук України, директора Інституту педагогіки НАПН України, дійсного члена (академіка) НАПН України.
![](https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2023/07/2-2.jpg)
![](https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2023/07/5-2.jpg)
Слухачі набувають умінь аналізувати й створювати авторські завдання на основі пробних тестових запитань OECD PISA та задачі, які за обсягом або змістом схожі на ті, що пропонують у вимірниках PISA, самооцінювати власні завдання за допомогою кодерів.
Штучний інтелект розглядали у різних ракурсах. Як систему, мовну модель, розумну, але одночасно і як високоризиковану й загрозливу для людства технологію.
![](https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2023/07/6-2.jpg)
![](https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2023/07/7-2.jpg)