ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ВІДБУДОВИ

Методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового навчального року

ПЕРЕДМОВА

ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану: рекомендації міжнародних організацій (О. І. Локшина, О. М. Шпарик)

Особливості організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану (І.А.Твердохліб)

Організація і проведення уроку дистанційного (змішаного) навчання в умовах війни (Д.О.Пузіков)

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Вхідна діагностика навченості учнів 2 – 4 класів як основа планування їхнього навчання у 2022/2023 навчальному році (О.В.Онопрієнко, О.М.Петрук)

Методичні рекомендації щодо навчання в 2022/2023 навчальному році інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 1-4 класи в контексті змін у типовій освітній програмі (Н.М.Бібік, Т.С.Павлова)

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В 5-Х КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Розроблення освітньої програми закладу освіти загальної середньої освіти для адаптаційного циклу навчання(О.І.Ляшенко, Т.М.Засєкіна)

Особливості оцінювання результатів навчання учнів 5 – 6 класів (Ю.О.Жук, А.В.Гривко)

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В 5-Х КЛАСАХ

Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році(О.М.Горошкіна, Н. Б.Голуб)

Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в 5 класі НУШ в 2022/2023 навчальному році (Т.О.Яценко)

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу із зарубіжної літератури в 5 класах закладів загальної середньої освіти України в 2022 – 2023 навчальному році (В.В.Снєгірьова)

Методичні рекомендації щодо вивчення інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5 класі НУШ в 2022/2023 навчальному році (Т.О. Яценко, І. А. Тригуб)

Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти: основні концепти  модельної навчальної програми для 5-9 класів (В.Г.Редько)

Розвиток критичного мислення учнів 5 класу гімназії  на уроках іноземної мови (Т.К.Полонська)

Організація освітнього процесу з математики в 5-х класах нової української школи  (Д. В. Васильєва)

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 5 класі новій українській школі (за модельною навчальною  програмою з інформатики І.О. Завадського, О.В. Коршунової, В.В. Лапінського) (І. О. Завадський, О. В. Коршунова)

Методичні рекомендації щодо вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки» (Т. М. Засєкіна)

Методичні рекомендації щодо вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» за авторською модельною навчальною програмою (Т. В. Коршевнюк)

Методичні рекомендації щодо викладання у 5 класі інтегрованого  курсу «Здоров’я, безпека та добробут» авторів Н. Гущина, І. Василашко (Н. В. Гущина, І. П.Василашко)

Навчання п’ятикласників інтегрованого курсу «Досліджуємо історію і суспільство» (О. І. Пометун,Т. О. Ремех, Ю. Б. Малієнко)

Особливості реалізації навчального предмета “Технології” в адаптаційному циклі базової освіти (за модельною навчальною програмою Д. Кільдерова, Т. Мачачі, В. Юрженка, Д. Луп’яка) (Т. С. Мачача)

Рекомендації щодо науково-методичного забезпечення .навчального предмета «Технології» в новій українській школі (В. І. Туташинський)

Методичні рекомендації з навчання курсу «Робототехніка» у  5-му класі (І.Сокол)

«І як хочете, щоб з вами чинили люди, так і ви чиніть з ними…»: методичні рекомендації до роботи з підручником «Етика» (Л. Давидюк, А. Мельник) для 5 класу нової української школи (Л. Давидюк, А. Мельник)

ОНОВЛЕНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ 6-11 КЛАСІВ

Методичні рекомендації з навчання учнів  історії, основ правознавства, громадянської освіти (О. І. Пометун, Т. О. Ремех, Ю. Б. Малієнко)

Оновлення навчальних програм з географії (Т. Г. Назаренко)