Подолання освітніх втрат з математики в Україні: шляхи вирішення

18.09 відбувся онлайн круглий стіл «Подолання освітніх втрат з математики в Україні: шляхи вирішення» від Малої академії наук.

Мета круглого столу: обговорити актуальні проблеми та виклики, пов’язані з освітніми втратами у вивченні математики в Україні, обмінятися досвідом та ідеями щодо їх подолання, а також визначити можливі шляхи та механізми реалізації ефективних програм з надолуження освітніх втрат. В результаті круглого столу будуть сформовані пропозиції та ідеї щодо різних шляхів подолання освітніх втрат з математики.

Модерувала захід Терлецька Катерина Валеріївна, завідувачка лабораторії математичних наук НЦ МАН, доктор фізико-математичних наук.

Виступали:

  • Довгий Станіслав Олексійович про важливість математичної освіти і подолання наявних навчальних втрат з математики
  • Терлецька Катерина Валеріївна про можливості подолання втрат з математики за допомогою неформальної освіти
  • Гончаренко Яніна Володимирівна про методи виявлення та оцінювання освітніх втрат з математики
  • Бігдан Олена Миколаївна про причини освітніх втрат з математики в учнів 5-7 класів НУШ та ефективні методи їх подолання
  • Литвин Оксана Степанівна про математичну підготовку першокурсників: виклики та очікування різних спеціальностей

Також в круглому столі взяла участь завідувачка відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України Васильєва Дарина Володимирівна, що розказала про дослідження щодо наявності навчальних втрат учнів, що проводилось відділом (https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/596/563), та окреслила можливі стратегії подолання навчальних втрат в межах навчального процесу.