У 2019 році в Інституті педагогіки виконувалося 21 наукове дослідження.
НАПРЯМ 1. Філософія освіти. Методологія, теорія, історія освіти і педагогіки | |||
Тема наукового дослідження «Парадигми розвитку та тенденції реформування шкільної освіти в Україні у добу незалежності» | Фундаментальне дослідження.Терміни виконання: 2019-2021 рр. | Проблема дослідження: Реформаційні та контрреволюційні процеси в освіті: інституційна та позаінституційна історія вітчизняної освіти | Науковий керівник: Дічек Н.П., д.пед.н., проф. |
НАПРЯМ 2. Розвиток світової і національних освітніх систем | |||
Тема наукового дослідження «Тенденції розвитку шкільної освіти в країнах ЄС, США та Китаї» | Фундаментальне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Порівняльні дослідження освіти, педагогіки | Науковий керівник: Локшина О.І., д.пед.н., проф. |
НАПРЯМ 3. Якість освіти. Інформаційне освітнє середовище | |||
Тема наукового дослідження «Методика державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання випускників гімназії» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Контроль, діагностики й оцінювання результатів освітньої діяльності | Науковий керівник: Жук Ю.О., д.пед.н., доцент |
Тема наукового дослідження «Організаційно-педагогічні засади проектування освітнього середовища гімназії» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2019-2021 рр. | Проблема дослідження: Проектування освітньо-розвивальних середовищ | Науковий керівник: Трубачева С.Е., к.пед.н., ст.н.с. |
НАПРЯМ 4. Педагогіка і психологія освітнього процесу | |||
Тема наукового дослідження «Дидактичні засади реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання» | Фундаментальне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Дидактичні моделі та педагогічні технології особистісно орієнтованого навчання | Науковий керівник: Васьківська Г.О., д.пед.н., ст.н.с. |
Тема наукового дослідження «Методика компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2019-2021 рр. | Проблема дослідження: Компетентнісний підхід в освіті. Дидактичні засади, методика і технології формування ключових (загальних і предметних) компетентностей в освітньому процесі | Науковий керівник: Петрук О.М., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема наукового дослідження «Науково-методичне забезпечення підготовки вчителя до реалізації компетентнісно орієнтованого навчання» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2019-2021 рр. | Проблема дослідження: Дидактичні засади, методика і технології формування ключових (загальних і предметних) компетентностей в освітньому процесі | Науковий керівник: Горошкіна О.М., д.пед.н., проф. |
НАПРЯМ 7. Повна загальна середня освіта. Спеціалізована освіта | |||
Тема наукового дослідження «Методика компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею на рівні стандарту» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Голуб Н.Б., д.пед.н., проф. |
Тема наукового дослідження «Методика компетентнісно орієнтованого навчання української літератури в ліцеї» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Яценко Т.О., д.пед.н., ст.н.с. |
Тема наукового дослідження «Методика компетентнісно орієнтованого навчання мов та літератур національних меншин у ліцеї» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Курач Л.І., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема наукового дослідження «Методичні засади компетентнісно орієнтованої історичної та громадянської освіти в ліцеї» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Ремех Т.О., к.пед.н. |
Тема наукового дослідження «Науково-методичне забезпечення компетентнісно орієнтованого навчання економіки та географічних курсів економічного спрямування в гімназії та ліцеї» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Назаренко Т.Г., д.пед.н., ст.н.с. |
Тема наукового дослідження «Науково-методичне забезпечення варіативного складника профільної середньої біологічної і хімічної освіти» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2019-2021 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Коршевнюк Т.В., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема наукового дослідження «Методика компетентнісно орієнтованого навчання фізики в гімназії» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Непорожня Л.В., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема наукового дослідження «Методика компетентнісно орієнтованого навчання математики в ліцеї на рівні стандарту» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Бурда М.І., д.пед.н., проф. |
Тема наукового дослідження «Методика компетентнісно орієнтованого навчання інформатики в ліцеї на рівні стандарту» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Лапінський В.В., к.фіз.-мат.н., доцент |
Тема наукового дослідження «Інтеграція змісту профільної освіти як засіб формування в учнів наукової картини світу» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика інтеграції змісту загальної середньої та професійної освіти | Науковий керівник: Ільченко В.Р., д.пед.н., проф. |
Тема наукового дослідження «Науково-методичне забезпечення варіативного складника змісту профільного навчання технологій у професійному ліцеї» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Тарара А.М., к.фіз.-мат.н., ст.н.с., доцент |
НАПРЯМ 13. Управління та економіка освіти | |||
Тема наукового дослідження «Організаційно-педагогічні та економічні засади функціонування опорних закладів освіти як центрів управління в умовах децентралізації» | Фундаментальне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Взаємодії суб’єктів державно-громадського управління в умовах децентралізації функціонування опорних закладів освіти і об’єднаних територіальних громад | Науковий керівник: Онаць О.М., к.пед.н., ст.н.с. |
НАПРЯМ 23. Теорія і методика шкільного навчання | |||
Тема наукового дослідження «Дидактико-методичний супровід компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2017-2019 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах | Науковий керівник: Онопрієнко О.В., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема наукового дослідження «Дидактичні та методичні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2017-2019 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах | Науковий керівник: Редько В.Г., д.пед.н., доцент |