Інституційні аудити ЗЗСО: результати 2020—2021 та рекомендації на 2022

Вебінар відбудеться 14 квітня 2022 року. Початок о 14:00. Посилання на заплановану трансляцію: https://www.youtube.com/watch?v=S18a4N5ScDM

   У 2021 році 338 шкіл пройшли інституційний аудит. Після війни інші школи пройдуть його також. Під час аудиту експерти перевіряють, чи дотримує заклад вимог законодавства у сфері освіти, та оцінюють якість освітньої діяльності за визначеними напрямами. Пропонуємо порадіти досягненням колег та повчитися на помилках заочно. Спікери розкажуть про результати проведення інституційних аудитів та про те, що врахувати під час їх  проходження. Дізнаєтеся, які кроки зробити для якісних змін у діяльності школи та як не припуститися порушень законодавства. Зумієте презентувати школу на “відмінно”, запобігти чи виправити слабкі місця до приходу експертів.  

   Інституційний аудит — це не вирок, а поштовх до руху вперед, до вдосконалення та підвищення якості освітньої діяльності. 

   Організатори вебінару: Державна служба якості освіти України, Інститут педагогіки НАПН України, редакція журналу “Практика управління закладом освіти”, Асоціація керівників шкіл України

   Для кого вебінар: директори закладів загальної середньої освіти, представники органів управління освіти та методичних служб, представники територіальних органів Державної служби якості освіти

  Модератор Ніна Омельяненко, шеф-редактор журналу “Практика управління закладом освіти”

  Лектори:

  • Іван Юрійчук, заступник Голови Державної служби якості освіти України
  • Олена Онаць, президент Асоціації керівників шкіл України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу економіки та управління ЗСО Інституту педагогіки НАПН України
  • Юрій Вергун, директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України
  • Тетяна Засєкіна, заступник директора Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук
  • Катерина Спітковська, відповідальний секретар Асоціації керівників шкіл України, директор гімназії № 107 «Введенська» м. Києва   

   Програма:

  • Які позитивні й негативні тенденції щодо забезпечення якості освітньої діяльності шкіл в умовах реформи НУШ
  • Який інструментарій використовують та що вивчають
  • Які документи оформлюють
  • Що врахувати керівнику під час проходження інституційного аудиту
  • Що радять науковці в галузі оцінювання навчальних досягнень учнів
  • Який вплив інституційного аудиту на розвиток закладу освіти