Автор: Васьківська Г. О., Кизенко В. І., Косянчук С. В., Барановська О. В., Трубачева С. Е., Кравчук О. П., Чорноус О. В., Доброскок І.І.
Бібліографічний опис
Формування змісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект : кол. монографія / [авт. кол. : Г. О. Васьківська, В. І. Кизенко, С. В. Косянчук, О. В. Барановська, та інші] ; за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської. – К. : КОНВІ ПРІНТ, 2018. – 260 с. : іл. – Бібліограф.: 454 назви. – С. 233–258.
Анотація
Монографію присвячено актуальним питанням формування змісту профільного навчання. Основну увагу зосереджено на теоретико-методологічному аспекті. Зміст монографії, побудований з урахуванням сучасних здобутків з теорії навчання, послідовно висвітлює результати наукових пошуків співробітників відділу дидактики. У роботі розкрито концептуальні засади формування змісту профільного навчання, дидактичні основи варіативного компонента змісту освіти в старшій школі, аксіомогічні засади формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових, основні підходи до конструювання змісту навчання в старшій школі на основі його інтеграції, метапредметні основи формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових.
Переглядів: 250
Завантажити