Автор: Олег Топузов, Олександр Малихін, Світлана Алєксєєва, Наталія Арістова

Бібліографічний опис

Індивідуалізація навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу у профільній старшій школі: методичний посібник. [Електронне видання] / Топузов О. М., Малихін О. В., Алєксєєва С. В., Арістова Н. О. – Київ : Видавничий дім «Освіта», 2024. – 99 с.

Анотація

Методичний посібник присвячено індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу в профільній старшій школі. У посібнику розкрито проблему індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу в профільній старшій школі, висвітлено теоретичні засади організації освітнього процесу в профільній старшій школі в умовах змішаного навчання, обґрунтовано структурно-функційну модель освітнього процесу в профільній старшій школі на засадах індивідуалізації в умовах змішаного навчання, конкретизовано індивідуалізацію навчання як засіб компенсації освітніх втрат у профільній старшій школі, досліджено стратегічні орієнтири та успішні практики компенсації освітніх втрат, аргументовано індивідуалізацію навчання як дидактичний механізм подолання освітніх втрат у профільній старшій школі.
Особливу увагу приділено практичній складовій щодо побудови індивідуальної освітньої траєкторії учнів профільної старшої школи в умовах змішаного навчання та запропоновано технологію проєктування індивідуальної освітньої траєкторії учнів профільної старшої школи.
Методичний посібник буде корисним керівникам і вчителям закладів загальної середньої освіти, науковим і науково-педагогічним працівникам у сфері загальної середньої, післядипломної освіти та освіти дорослих, аспірантам, докторантам, державним службовцям системи управління освітою.

Переглядів: 127

Завантажити