Автор: Редько В. Г.

Бібліографічний опис

Редько В. Г. Шкільний підручник іноземної мови: проектування, конструювання, апробація : монографія. [Електронне видання]. Київ : Педагогічна думка, 2022. 304 с.

Анотація

Монографію присвячено питанням теорії і практики конструювання змісту шкільного підручника іноземної мови. Розглянуто пріоритетні тенденції розвитку теорії підручникотворення у вітчизняній та зарубіжній педагогічній науці, досліджено дидактичні та методичні концепти проєктування змісту підручника, визначено та обґрунтовано дидактико-методичну сутність його компетентнісно орієнтованого змісту, науково обґрунтовано систему дидактичних засобів оволодіння змістом, з’ясовано структуру підручника, презентовано та інтерпретовано авторські погляди на сучасний шкільний підручник іноземної мови як поліфункціональний засіб формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності,представлено авторські погляди на оцінювання ефективності його змісту. Монографію адресовано науковцям, викладачам закладів вищої освіти, методистам, учителям, авторам підручників і всім, кого цікавлять питання удосконалення змісту шкільної іншомовної освіти.

Переглядів: 7