16-та Міжнародна науково-практична конференція «Society. Integration. Education» (27-28 травня 2022, м. Резекне, Латвія):  участь науковців Інституту педагогіки НАПН України в організації та проведенні

27-28 травня 2022 року відбулася 16-та Міжнародна науково-практична конференція «Society. Integration. Education» (SIE2022), організована факультетом освіти, мов та дизайну Резекенської Академії Технологій (м. Резекне, Латвія). Інститут педагогіки НАПН України (Україна) є офіційним співорганізатором 16-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Society. Integration. Education» разом з іноземними освітніми установами: Університет Клайпеди (Литва), Ризький університет імені Страдіня (Латвія), Білостоцький Технологічний університет (Білосток, Польща).  Більш детальну інформацію про організаторів конференції можна отримати за таким покликанням https://conferences.ru.lv/index.php/SIE/SIE2022/about/organizingTeam

Офіційними мовами конференції, яка проводилася в онлайн режимі на бази платформи «Zoom», були англійська та латишська.

Під час урочистого відкриття 16-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Society. Integration. Education» свої вітання учасникам висловили декан факультету освіти, мов та дизайну Резекенської Академії Технологій (м. Резекне, Латвії) доктор педагогічних наук, професор Яніс Дзервінікс та голова наукового комітету конференції докторка педагогічних наук, професорка Велта Любкіна. Учасники з восьми країн (Латвія, Литва, Україна, Норвегія, Польща, Італія, Чехія, Об’єднане Королівство) не лише мали нагоду представити свої наукові доробки під час роботи семи секцій («Вища освіта», «Шкільна педагогіка», «Дошкільна педагогіка», «Соціальна освіта», «Спеціальна освіта», «Навчання протягом життя» та «Психологія»), а й обмінятися власними думками й досвідом. З програмою конференції можна ознайомитися тут.

Цьогоріч науковцями Інституту педагогіки НАПН України було представлено чотири доповіді:

Oleh Topuzov, Oleksandr Malykhin, Nataliia Aristova (Ukraine)

GENERAL SECONDARY TEACHERS’ VIEWS ON EDUCATIONAL PROCESS AMID THE COVID-19 PANDEMIC: TWO-YEAR EXPERIENCE OF BLENDED LEARNING  (https://doi.org/10.17770/sie2022vol1.6841)

Oleh Topuzov, Oleksandr Malykhin, Nataliia Aristova, Roman Popov, Tetyana Zasyekina (Ukraine)

INDIVIDUALIZED LEARNING IN THE CONTEXT OF BLENDED MODE OF THE EDUCATIONAL PROCESS IN SECONDARY SCHOOL: CHALLENGES AND EXPECTATION (https://doi.org/10.17770/sie2022vol1.6874)

Oleksandr Malykhin, Nataliia Aristova, Liudmyla Kalinina  (Ukraine)

SCHOOLTEACHERS-PARENTS INTERACTIONS AMID DISTANCE AND BLENDED LEARNING: TWO-YEAR EXPERIENCE OF OVERCOMING NEGATIVE INFLUENCES OF COVID-19 PANDEMIC (https://doi.org/10.17770/sie2022vol1.6858)

Oleksandr Malykhin, Nataliia Aristova, Svitlana Alieksieieva (Ukraine)

BOOSTING LIFELONG LEARNING FOR GENERAL SECONDARY SCHOOLTEACHERS: DIGITAL COMPETENCE DEVELOPMENT AMID BLENDED LEARNING (https://doi.org/10.17770/sie2022vol1.6859)

З матеріалами конференції можна ознайомитися за наступним покликанням http://journals.rta.lv/index.php/SIE