05 грудня 2024 року в межах проведення експерименту на всеукраїнському рівні за темою «Організаційно-методичні умови допрофільного та профільного навчання в закладі загальної середньої освіти на засадах концепції Нової української школи» (Наказ МОН №45 від 16.01.24; науковий керівник: доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України Малихін О. В.; автори ініціативи: директор ліцею №136 м Києва Бреус О. Д., заступник директора з навчально-виховної роботи ліцею №136 м. Києва Павловська О. В.) науковці відділу дидактики й відділу міжнародних зв’язків та наукової співпраці Інституту педагогіки НАПН України виступили на педагогічній раді ліцею № 136 м. Києва.
Захід був присвячений темі «ДОПРОФІЛЬНЕ ТА ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ КОНЦЕПЦІЇ НУШ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ».
Вчителі мали змогу опрацювати теми:
«ІНДИВІДУАЛІЗОВАНИЙ І ПЕРСОНАЛІЗОВАНИЙ ПІДХОДИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ОРГАНІЗАЦІЇ ДОПРОФІЛЬНОГО І ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ» (презентував МАЛИХІН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України);
«РОЗВИТОК НАВИЧОК СВІДОМОГО СПРИЙНЯТТЯ ДІЙСНОСТІ В УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ДОПРОФІЛЬНОГО І ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ» (презентувала АРІСТОВА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу міжнародних зв’язків та наукової співпраці Інституту педагогіки НАПН України);
«РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ: ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ УЧНІВ БАЗОВОЇ ТА СТАРШОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ ДОПРОФІЛЬНОЇ І ПРОФІЛЬНОЇ ОСВІТИ» (презентувала ПАВЕЛЬЧУК МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу аспірантури і докторантури Інституту педагогіки НАПН України);
«ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ УЧИТЕЛЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ» (презентувала ЛІПЧЕВСЬКА ІННА ЛЕОНІДІВНА, PhD з галузі 01 Освіта/Педагогіка, старший науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України);
«ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ СКАФФОЛДИНГУ ДО ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОЇ АВТОНОМНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ» (презентувала ГУСАК ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА, аспірантка Інституту педагогіки НАПН України).