Інститут педагогіки розширює коло партнерів

7 жовтня 2021 року відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Інститутом педагогіки, Асоціацією керівників шкіл України та Державною службою якості освіти України з метою  партнерської взаємодії державних установ та професійної громадської організації   щодо забезпечення якості освіти, взаємодопомоги та отримання позитивного результату в соціальних змінах шляхом підвищення рівня обізнаності громадян у сфері освіти, об’єднання професійних знань і досвіду фахівців у сферах освіти, інформації та комунікацій,  популяризації досягнень педагогічної науки в Україні та за її межами, активізації  співпраці педагогічної науки й практики. Меморандум підписали: від Інституту педагогіки – Топузов Олег Михайлович, віцепрезидент НАПН України, директор Інституту педагогіки; від Державної служби якості освіти в Україні  – Гурак Руслан Васильович, голова Державної служби якості освіти; від АКШУ – віцепрезидент АКШУ – Федунова Тетяна Миколаївна

  Серед основних напрямів  спільної діяльності такі:

  • розроблення та апробація науково-методичних рекомендацій, навчальних програм і навчально-методичних посібників із застосуванням інноваційних технологій навчання і виховання, формування професійної компетентності керівників, педагогічних працівників, підвищення педагогічної та управлінської культури кадрів;
  • створення нових моделей управління освітою та закладами загальної середньої освіти в умовах децентралізації влади та розвитку органів місцевого самоврядування та громад;
  • підтримка реформи освіти, зокрема у сферах забезпечення якості освіти та підвищення кваліфікації, сертифікації педагогічних і науково-педагогічних працівників;
  • розробка, комунікація та імплементація критеріїв до організацій, що надають підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників;
  • комунікація з педагогічною спільнотою та іншими стейкхолдерами освіти;
  • упровадження недискримінаційного підходу та антидискримінаційної експертизи у сфері освіті;
  • імплементація реформи освіти та розробка відповідних нормативно-правових актів;
  • дослідження та імплементація в освітню сферу світових інноваційних форм та практик організації навчально-виховного процесу;
  •  інформаційно-методичне забезпечення в галузі освіти тощо.