Наукові співробітники відділу навчання іноземних мов традиційно взяли участь у масових заходах, присвячених початку нового 2022/2023 навчального року, а саме:
- 19 серпня ц.р. – Серпневий вебінар «Специфіка організації освітньої діяльності вчителів іноземної мови у 2022/2023 навчальному році» (Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).
- 23 серпня ц.р. – Серпневі педагогічні студії «Іншомовна освіта в новій українській школі: виклики чи можливості? (Інститут післядипломної освіти Київського педагогічного університету імені Бориса Грінченка).
У роботі серпневих вебінарів взяли активну участь Валерій Редько – завідувач відділу навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, Заслужений діяч науки і техніки України і Тамара Полонська – провідний науковий співробітник відділу, кандидат педагогічних наук.
Зокрема, Валерій Редько детально зупинився на змісті Модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5–9 класи» для ЗЗСО як керівник авторського колективу її створення. Значну увагу було приділено компетентнісному потенціалу галузі іншомовної освіти: ключовим компетентностям та їх компонентам, наскрізним умінням. У виступі було виокремлено відмінності модельної програми від типових навчальних програм, а також дано рекомендації вчителям щодо створення ними власних освітніх програм на базі модельної.
Тамара Полонська презентувала тему «Розвиток критичного мислення учнів 5 класу гімназії на уроках іноземної мови». Основний акцент було зроблено на методах розвитку критичного мислення у процесі компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 5 класу гімназії. У виступі було наголошено на важливості формування критичного мислення в час збройної агресії РФ проти України, оскільки освіта є саме тією зброєю, яку потрібно всебічно використовувати у протистоянні інформаційній війні, що є компонентом збройної агресії.
Обидва заходи проведено на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet із трансляцією на YouTube-каналах.
Загалом у роботі зазначених заходів взяли участь 1035 учителів і методистів іноземних мов Хмельницької, Київської, Вінницької, Кіровоградської, Черкаської, Львівської областей і міст Хмельницький, Київ, Львів, Одеса, Чернігів, Луцьк, Житомир та інші.