Проєкт «Європейський дослідницький простір як орієнтир розвитку педагогічної науки в Україні: інформаційний хаб Інституту педагогіки НАПН України»: стаття у Віснику Національної академії педагогічних наук України

Репрезентовано мету й результати роботи проєкту «Європейський дослідницький простір як орієнтир розвитку педагогічної науки в Україні: інформаційний хаб Інституту педагогіки НАПН України». Проєкт покликаний сприяти синхронізації стандартів педагогічної науки в Україні зі стандартами, за якими працюють в країнах ЄС, та подальшій європейській інтеграції української педагогіки у Європейський дослідницький простір. Акцентовано, що важливим складником проєкту є створення та публікація інформаційних бюлетенів, присвячених історії та реаліям Європейського дослідницького простору. Поінформовано про ключові тези з інформаційних бюлетенів, зокрема розкрито поступ, досягнення, інвестиційну мету та цілі Європейського дослідницького простору; пріоритети сучасної концепції Європейського дослідницького простору, а також Лісабонської стратегії розвитку (2000) та стратегії «Європа 2020» (2010), під час реалізації яких його було створено та оновлено. Представлено нове бачення, основну ідею, бюджет та структуру програми «Горизонт Європа» — найбільшу науково-дослідну програму ЄС, у рамках якої реалізується Європейський дослідницький простір.

Повний текст статті