Початкова школа

Бібік Надія Михайлівна, Бібік Надія Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, головний науковий співробітник відділу початкової освіти імені О.Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України

Початкове навчання в умовах сьогодення: проблеми і способи їх подолання

Піканова Наталія Володимирівна, доктор PhD, старший науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання-керівник Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, директор ТОВ «Мистер Лідер Глобал»

Інноваційна онлайн платформа з щоденним плануванням ‘Mr Leader days’ 2-6 років

Мартиненко Валентина Олександрівна, провідний науковий співробітник відділу початкової освіти імені О.Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

Проблема розуміння молодшими школярами художніх та інформаційних текстів: реалії сьогодення

Вашуленко Оксана Вікторівна, науковий співробітник відділу початкової освіти імені О.Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України

Як компенсувати освітні втрати у сформованості технічної складової читання: рекомендації вчителям початкових класів

Листопад Наталія Петрівна, науковий співробітник відділу початкової освіти імені О.Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України

Визначення і шляхи подолання втрат у формуванні обчислювальних навичок в учнів початкових класів

Павлова Тетяна Сергіївна, науковий співробітник відділу початкової освіти імені О.Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України

Діагностування результатів навчання з інтегрованого курсу “Я досліджую світ”: аналіз труднощів і методичних рішень

Сергійчук Юліана, вчитель

Особливості вивчення української мови в 1-х класах в загальних освітніх школах з угорською мовою навчання за підручником навчального посібника з аудіо-супроводом у 4-х частинах Букрек – 2023. Автори Серафіма Криган і Юліана Сергійчук

Мовно-літературна освітня галузь

Голуб Ніна Борисівна, доктор педагогічних наук, головний науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури

Модельна навчальна програма з української мови: наступність і перспективність

Герасімчук Надія, учитель української мови і літератури Одеської загальноосвітньої школи №26

З досвіду роботи за програмою і підручником «Українська мова» автори Н. Голуб, О. Горошкіна

Яценко Таміла Олексіївна, доктор педагогічних наук, головний науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України

Навчання української літератури в 5-6 класах: зміст, навчально-методичне забезпечення, компетентнісний потенціал

Тригуб Ірина Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, директорка Пристоличного центру професійного розвитку педагогічних працівників Бориспільського р-ну Київської обл.

Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної) для 5-6 класів: зміст, навчально-методичне забезпечення, особливості вивчення

Снєгірьова Валентина Василівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, старший науковий співробітник відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПН України

Нова модельна навчальна програма “Зарубіжна література. 7-9 класи”

Яковчук Михайло Володимирович, науковий співробітник відділу навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України

Особливості навчання іншомовного монологічного мовлення учнів 7-9 класів закладів загальної середньої освіти

Довбищенко Федір Володимирович, провідний науковий співробітник відділу навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України

Принципи створення дотекстових вправ з французької мови для учнів 7-9 класів

Горошкін Ігор Олександрович,кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України

Навчання англійської мови в 7-9 класах на компетентнісних засадах

Математична та інформатична освітні галузі

Васильєва Дарина Володимирівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України

Освітні втрати з математики та шляхи їх подолання

Завадський Ігор Олександрович, д.ф.-м.н., гол. наук. співр. відділу математичної та інформатичної освіти

Засоби ефективного навчання інформатики в дистанційній та змішаній формі

Природнича освітня галузь

Засєкіна Тетяна Миколаївна, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора з науково-експериментальної роботи, головний науковий співробітник відділу STEM-освіти Інституту педагогіки НАПН України

Особливості вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки» у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти

Коршевнюк Тетяна Валеріївна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України

Інтегрований курс «Пізнаємо природу»: характеристика змісту і підходів до навчання

Величко Людмила Петрівна, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти

Крамаренко І. С., кандидат педагогічних наук, старший дослідник, старший науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти

Лашевська Ганна Анатоліївна, науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної  освіти Інституту педагогіки НАПН України

Як подолати наслідки освітніх утрат із хімії

Сіпій Володимир Володимирович, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України

Запобігання освітніх втрат з фізики під час дистанційного та змішаного навчання

Рудич Максим Володимирович, науковий співробітник Інституту педагогіки відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти, вчитель біології, автор підручників із біології та природничих наук

Цифрові інструменти для подолання освітніх втрат із біології

Назаренко Тетяна Геннадіївна, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувачка відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України

Особливості викладання географії в 6-му класі ЗЗСО. Методичні рекомендації

Британський Петро Анатолійович, Інститут педагогіки НАПН України

Інтеграційний потенціал географічної освіти

Грома Володимир Дмитрович, науковий співробітник відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України, вчитель географії Хмельницької середньої ЗОШ І-ІІІ ст.№25 ім.І.Огієнка, вчитель-методист

Полтавченко Денис Васильович, науковий співробітник відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України

Методичні рекомендації щодо роботи за підручником географії НУШ для 6-го класу від ВД «Освіта» (автори О.Топузов, В.Грома, І.Ільницький, Д.Полтавченко)

Громадянська та історична освітня галузь

Пометун Олена Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України

Система запитань як інструмент розвитку критичного мислення учнів базової школи

Гупан Нестор Миколайович, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України

Питання удосконалення змісту шкільної історичної освіти в умовах війни та повоєнного часу

Ремех Тетяна Олексіївна, кандидат педагогічних наук, старший дослідник, завідувачка відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України

Проєктна діяльність учнів в інтегрованому курсі «Досліджуємо історію і суспільство» (5-6 класи)

Малієнко Юлія Борисівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, старший науковий співробітник відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України

(Анти)імперський дискурс у чинній програмі  «Історія України» (10 клас)

Технологічна освітня галузь

Туташинський Василь Іванович, к.п.н., завідувач відділу технологічної освіти

Пріоритетні завдання та особливості технологічної освіти в умовах війни

Соціальна та здоров’язбережувальна галузь

Василашко Ірина Павлівна, завідувачка сектора інноваційних форм та методів діяльності педагогічних працівників відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

Гущина Наталія Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри відкритих освітніх систем та інформаційно-комунікаційних технологій державного закладу вищої освіти “Університет менеджменту освіти” Національної академії педагогічних наук України

Підручник інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» для 6 класу НУШ