Загальноосвітня школа як активна соціально-педагогічна система

06.11.2018

Загальноосвітня школа як активна соціально-педагогічна система

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА ЯК АКТИВНА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА

У концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» закладено заходи щодо розвитку управлінського потенціалу об’єднаних територіальних громад у сфері освіти та забезпечення ефективного управління загальною середньою освітою задля сприяння реальної автономії школи. Реалізації цих заходів сприятимуть результати наукових досліджень відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України.

У ході виконання співробітниками відділу економіки та управління загальною середньою освітою науково-дослідної роботи «Теорія і технології управління загальноосвітніми навчальними закладами як активними соціально-педагогічними системами» (2015-2017 рр.)

Засєкіна Тетяна Миколаївна заст. директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України

Засєкіна  Т. М. / Нова українська школа // Педагогічна газета № 5 (267), вересень – жовтень 2018


Переглянути статтю


Повернення до списку