ORCID

Голота Олег Володимирович, науковий співробітник.

Коло наукових інтересів: кабінет цілісного світогляду, осередки віртуальної доповненої реальності, STEM-освіти в шкільних кабінетах, розроблення навчально-методичного забезпечення моделі освіти сталого розвитку «Довкілля» (1–11 кл.), розроблення програмного забезпечення.

Закінчив Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка. (2008–2012 р.).

Творчий шлях. 2012–2015 молодший науковий співробітник лабораторії інтеграції змісту освіти Інституту педагогіки НАПН України, співзасновник проєкту online univer (2014 – донині), технічний директор проєкту vr tube (2016 –2017) unity xr розробник в компанії sharecare 2017–2018 приватний підприємець unity xr розробник, technical artist 2018 – донині.

Розробляв програму для позакласного гуртка «Моделюємо довкілля».
Переклад відео курсів по роботі в Autodesk 3Ds Max, Autodesk Maya, ZBrush, Photoshop, Camtasia Studio, Nuke, Harvard CS-50 2016 – 2017.
MHW 2016 створення 4K 360° “Який вигляд має земля з космосу”.
Створення мобільної гри з переходом в режим віртуальної реальності “Enemy Space VR”.
Розроблення й оптимізація додатків з вивчення анатомії людини в доповненій і віртуальній реальності для шоломів Samsung Gear VR.
Створення додатку «В гостях у Панаса Мирного» з використанням технології доповненої реальності для музею Панаса Мирного.
Розробка додатку з використанням технології віртуальної реальності під шолом Oculus Quest “Взаємодія з гарматою 18 століття”.
Розробка додатку з використанням технології доповненої реальності «Полтавська битва. Штурм московських редутів».

Переможець хакатону Smart Techno 2016 у ролі дизайнера в команді Virtual Reality Real Virtuality.
Переможець хакатону X Reality Hack 2017 у ролі головного розробника з проєктом Escape Room VR.