Туташинський Василь Іванович, завідувач відділу технологічної освіти, кандидат педагогічних наук.
Коло наукових інтересів: технологічна освіта та інновації.
Творчий шлях. Закінчив Коростишівське педагогічне училище (1978 р.) і Київський державний педагогічний інститут (1982 р.) Працював учителем трудового навчання, креслення і образотворчого мистецтва та проводив експериментальні дослідження в закладах освіти різних типів: у загальноосвітній школі-гімназії №4 м. Буча, у Ірпінському міжшкільному навчально-виробничому комбінаті, ліцеї №1 міста Гостомель Київської області.
З 1992 по 1996 рік працював у Міністерстві освіти України. Брав участь у розробленні Державної національної програми «Освіта (Україна ХХІ століття», нормативно-правових актів та програмно-методичного забезпечення з питань загальної середньої освіти, безпеки життєдіяльності та професійної орієнтації молоді.
З 1997 по 1999 рік очолював відділ науково-методичного забезпечення Комітету у справах неповнолітніх Кабінету Міністрів України.
З 1999 по 2000 рік реалізовував інноваційні проєкти в Центрі превентивного виховання АПН України.
У 2000 році на посаді заступника начальника головного управління змісту освіти Міністерства освіти і науки України брав участь у роботі з підготовки Національної доктрини розвитку освіти, Державної програми «Вчитель», Концепції трудової підготовки учнів, першого Державного стандарту освітньої галузі «Технології», розробці нового нормативно-правового та програмно-методичного забезпечення для загальноосвітніх шкіл та закладів післядипломної педагогічної освіти.
З 2004 до 2006 року працював заступником директора департаменту інноваційного розвитку Міністерства освіти і науки України. Сприяв створенню технопарків та інших інноваційних структур, впровадженню наукових розробок, реалізації інноваційних та інвестиційних проєктів.
З 2006 року по 2011 рік очолював відділ освіти у м. Ірпінь Київської області. Розробив і забезпечив реалізацію Комплексної програми інноваційного розвитку освіти м. Ірпінь на 2007-2011 роки. Науково обґрунтував і експериментально перевірив модель системи професійної орієнтації учнів в умовах допрофільної підготовки та профільного навчання.
З грудня 2011 року проводив фундаментальні та прикладні наукові дослідження в Інституті педагогіки НАПН України.
У 2012 році захистив дисертацію на тему «Організаційно-педагогічні умови професійної орієнтації учнів у процесі процесі профільного навчання з технологій».
З 1 вересня 2000 року призначений завідуючим відділом технологічної освіти Інституту педагогіки НАПН України.
Автор понад ста наукових праць з проблем технологічної освіти та інноваційної діяльності, розробник нового змісту технологічної освіти, модельних навчальних програм з технологій, підручників, навчальних, методичних і практичних посібників з трудового навчання і технологій.
Керівник фундаментальних і прикладних наукових досліджень з проєктування та реалізації змісту технологічної освіти в закладах загальної середньої освіти.
Нагороджений нагрудними знаками Міністерства освіти і науки України “Відмінник освіти України”, «За наукові та освітні досягнення», медаллю НАПН України “Ушинський К. Д.”, медаллю Інституту педагогіки НАПН України “Академік М.Д. Ярмаченко”. Асоціацією наукових і практичних працівників технологічної освіти України у 2025 році відзначений премією імені академіка Д.О. Тхоржевського.






