20 вересня 2023 року в межах співробітництва між урядами України та Канади Державною службою якості освіти за підтримки ініціативи «Збереження доступу до шкільної освіти», що впроваджується проектом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), відбувся Форум з якості освіти.
Метою заходу було обговорення актуальних питань, викликів у сфері освіти в умовах війни, зокрема інструментів забезпечення якості освіти, вдосконалення системи оцінювання професійної діяльності вчителів.
З вітальним словом до учасників Форуму звернулися: Оксен Лісовий, Міністр освіти і науки України; Танія Лей Санфорд Аммар, Директорака Alinea International LTD в Україні; Руслан Гурак, Голова Державної служби якості освіти України.
На полях Форуму відбулася панельна дискусія з проблеми «Забезпечення якості освіти в умовах війни – проекція на перемогу». В обговоренні взяли участь:
Ганна Новосад, керівниця сектору освіти проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), співзасновниця благодійного фонду saved, Міністерка освіти і науки України (2019-2020);
Танія Лей Санфорд Аммар, Директорка Alinea International LTD в Україні, Директорка проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe);
Андреас Шляйхер, директор директорату освіти та навичок OECD;
Деб Мастерс, старша консультантка з питань освіти, виконавча директорка MastersED (Нова Зеландія);
Ольга Будник, Радниця-уповноважена Президента України з питань Фонду Президента України з підтримки освіти, науки та спорту;
Руслан Гурак, Голова Державної служби якості освіти України.
Головний науковий співробітник відділу моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, доктор наук з державного управління, професор Лукіна Тетяна Олександрівна взяла участь у роботі секції «Оцінювання професійної діяльності вчителів: нові підходи та можливості». Учасники секції дійшли висновку про необхідність проведення оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників, звернули увагу на його мотиваційні та стимулювальні функції, проаналізували зарубіжний досвід. Учасники активно працювали над формулюванням концептуальних питань проведення оцінювання педагогічної діяльності вчителів, обговорювали проблеми технології його реалізації, визначалися із інструментами та формами його здійснення.