Навчальна аналітика у визначенні втрат у навчанні молодших школярів під час воєнного стану

Нині у прогресивних шкільних системах активно впроваджується навчальна аналітика. Найчастіше її використовують під час моніторингових досліджень для опису стану освіти. Натомість упровадження навчальної аналітики для вивчення процесу навчання у початковій та базовій школах трапляється рідко. Кілька хвиль пандемії Covid-19 призвели до змін у звичних способах організації навчання, тим самим посилили увагу до проведення різнопланових аналітичних досліджень, особливо до тих, що стосуються вимірювання навчальних втрат та розривів.

15 травня 2023 року завідувач відділу початкової освіти імені О.Я. Савченко Оксана Онопрієнко взяла участь у міжнародному семінарі «Аналітика навчання», проведеного професором Центру навчальної аналітики Університету Турку (Республіка Фінляндія) Ейнарі Курвіненом у межах освітнього проєкту «Eduten Project Ukraine». Під час заходу були обговорені широкі можливості платформи Eduten, що дають змогу діагностувати поточну ситуацію в математичній підготовці українських школярів, визначити відмінності та непропорційності у навчальних досягненнях учнів із різних закладів освіти нашої країни й прийняти оптимальні рішення щодо пом’якшення втрат у навчанні.