27 грудня 2024 р., м. Київ, у дистанційному форматі відбувся семінар на тему: «Проєктування цифрового освітнього середовища в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення України».
Організатори: Національна академія педагогічних наук України (Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки), (Інститут педагогіки НАПН України (відділ інновацій та стратегій розвитку освіти), гімназія № 290 міста Києва та Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №329 «Логос» імені Георгія Гонгадзе.
Мета заходу – оприлюднити й апробувати результати дослідження науковців відділу інновацій та стратегій розвитку освіти за 2024 рік. Проблема дослідження: «Теоретичні і методичні засади проєктування освітньо-розвивального середовища закладу загальної середньої освіти в умовах цифровізації суспільства».
Результативність. У заході, який проведено в дистанційному режимі на платформі ZOOM, узяло участь понад 98 освітян та науковців міста Києва.
Перед учасниками науково-практичного семінару з доповідями виступили науковці відділу інновацій та стратегій розвитку освіти Інституту педагогіки НАПН України:
Теми виступів:
Трубачева С. Е., завідувач відділу інновацій та стратегій розвитку освіти, кандидат пед. наук, с.н.с.
Модель проєктування освітнього середовища закладу загальної середньої освіти та рівні її реалізації в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення України;
Алєксєєнко Т. Ф., головний науковий співробітник відділу інновацій та стратегій розвитку освіти, доктор пед. наук., професор
Проєктування освітньо-розвивального середовища з використанням кейс-технології (case–study);
Пузіков Д. О., провідний науковий співробітник відділу інновацій та стратегій розвитку освіти, кандидат пед. наук, доцент
Варіативність змісту повної загальної середньої освіти: ризики й можливості;
Чорноус О. В., старший науковий співробітник відділу інновацій та стратегій розвитку освіти, кандидат пед. наук
Можливості електронних освітніх ресурсів у проєктуванні освітнього середовища в умовах воєнного стану.