Робота Всеукраїнських науково-практичних вебінарів «Компенсація освітніх втрат у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення» продовжується

В рамках марафону Всеукраїнських науково-практичних вебінарів «Компенсація освітніх втрат у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану та у повоєнний час» 20 жовтня 2022 року відбувся вебінар на тему: «Використання онлайн дошки Miro для підготовки та проведення інтерактивних занять з іноземної мови». Спікер: Загорулько Марина Олександрівна, кандидат педагогічних наук, науковий співробітник відділу міжнародних зв’язків та наукової співпраці Інституту педагогіки НАПН України, завідувач відділу аспірантури і докторантури Інституту педагогіки НАПН України.

Учасники вебінару були ознайомлені з можливостями використання онлайн-дошки Miro для організації та проведення інтерактивних занять з іноземної мови.

            Учасникам вебінару, під час групової роботи, було запропоновано поділитися власними ідеями щодо можливостей застосування  онлайн-дошки Miro та розмістити візуальний контент або матеріали до уроку, пропонований для обміну досвідом з колегами.

На завершення вебінару було проведено «вільний мікрофон» щодо можливостей застосування онлайн-дошки Miro, зокрема можливості використання інтерактивної дошки

27 жовтня 2022 року був проведений вебінар на тему: «Природнича освіта в парадигмі збалансованого (сталого) розвитку для нівелювання наслідків воєнного стану та повоєнного відновлення».

Спікер: Британський Петро Анатолійович, аспірант Інституту педагогіки НАПН України, вчитель TOP-50 Global Teacher Prize Ukraine 2021, American International School and University, Study Academy High School, НВК 157 м.Київ.

Прокомунікували з учасниками вебінару щодо:

  • концепції «громадянин світу»;
  • концепції 4К;
  • трансдисциплінарності в природничій освіті;
  • практичних кейсів природничої інтеграції;
  • формату проєктів та проєктних днів у межах освітнього середовища;
  • парадигми збалансованого (сталого) розвитку та її практичної реалізації для повоєнного відновлення;
  • реалій природничої освіти в парадигмі збалансованого (сталого) розвитку;
  • освіти через fun;
  • просторовості вирішення проблемних завдань.

Дякуємо за співпрацю та до нових зустрічей!