Світ не перестає захоплюватися й дивуватися народом України, який повстав проти орди і героїчно тримається на різних фронтах. Науковці Інституту педагогіки у ці тяжкі часи боротьби за незалежність рідної країни докладають всіх можливих зусиль для підтримки вчителів і їхніх учнів, що всупереч війні стійко продовжують освітній процес.
23.03.2023 р. в відбулася консультативна зустріч учителів початкових класів Херсонської області із Оксаною Володимирівною Онопрієнко, докторкою педагогічних наук, завідувачкою відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України й Любов’ю Василівною Яковенко, спеціалісткою зі зв’язків із громадськістю видавництва «Ранок», авторкою методичних видань для початкової школи, дитячою письменницею, лауреаткою премії «Молода коронація слова», лауреаткою відзнаки «Золоті письменники України».
У своєму виступі з теми «Організація навчальної діяльності молодших школярів: проблемні питання і способи їх подолання» Оксана Володимирівна презентувала присутнім рефлексію відвіданих уроків у початковій школі. Відзначила позитивні сторони в організації освітньої діяльності (дружній і підтримуючий стиль спілкування в класі, активність дітей на уроках, достойно обладнане освітнє середовище, помірне використання «атрибутики» НУШ тощо) та надала слушні поради педагогам щодо проблемних питань, які простежувалися під час перегляду уроків. Також О. В. Онопрієнко ознайомила із підготовленим для вчителів і учнів, які працюють в жорстких умовах воєнного стану, освітнє середовище, насичене матеріалами для навчання математики за методичною системою С. О. Скворцової та О.В. Онопрієнко, сайт з інтерактивними електронними підручниками з математики, інтерактивну платформу ««Живі» сторінки», розроблену Ю. В. Спірідоновою, учителькою початкових класів Херсонської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Херсонської міської ради, цифровий навчальний застосунок «Вивчаю – не чекаю» та ін.
Педагоги щиро дякували авторам за надану науково-методичну допомогу, своєчасну, змістовну, насичену інформацію для їхньої фахової діяльності та розвитку професійної компетентності.