Перейти до вмісту
Інститут педагогіки НАПН України
Меню
    MENUMENU
    • Про Інститут
          • Офіційні документи
          • Історія Інституту
          • Новини
          • Структура
            • Керівництво
              • Директор
              • Заступник директора з наукової роботи
              • Заступник директора з науково-експериментальної роботи
              • Вчений секретар
            • Вчена рада
              • Склад вченої ради
              • Положення про вчену раду
              • Науково-експертна рада вченої ради
            • Наукові відділи
            • Відділи
          • Напрями діяльності
            • Наукові дослідження
            • Міжнародна співпраця
          • Періодичні видання
    • Вченим
      • Періодичні видання
      • Наукові дослідження
      • Науково-практичні заходи
      • Електронна бібліотека
    • Вчителям
      • Дискусійний майданчик
      • Експериментальні заклади
      • Модельні навчальні програми
      • Підручники
      • Методичні рекомендації
      • Курси підвищення кваліфікації
    • Аспірантам і докторантам
      • Приймальна комісія
      • Освітня діяльність
      • Спеціалізовані Вчені ради
    • Контакти

Методичні матеріали

Головна » Методичні матеріали

Мовний контекст навчання
учнів у реаліях війни

Організація навчання учнів у реаліях війни: мовний контекст

Організація навчання під час війни

Як організувати навчання?

Що вивчати з учнями?

Роль вчителя-психолога під час війни

Війна та навчання математики

Технічне забезпечення онлайн-навчання

Навчання математики та війна

Навчання географії в умовах воєнного стану

Розвиток самоконтролю учнів під час онлайн-навчання

Вхідне діагностування навченості молодших школярів – основа планування освітнього процесу в 2022/2023 навчальному році

Програма факультативного курсу «Основи радіаційно-гігієнічних знань»
(для 9-11 класів)

Методичні рекомендації до пропедевтичного ознайомлення молодших школярів з основами радіаційно-гігієнічної безпеки

Використання астрономічного науково-освітнього інформаційного середовища в умовах дистанційного навчання

Загальні рекомендації щодо організації дистанційного навчання вчителями закладів загальної середньої освіти України в умовах воєнного стану

Формування критичного мислення учнів 5–6 класів гімназії на уроках іноземної мови при дистанційному навчанні в умовах війни 
(для вчителів іноземних мов)

Деякі аспекти організації процесу навчання іноземних мов у закладах середньої освіти в умовах військового стану

Оптимізація змісту навчання української мови як державної в умовах воєнного стану

Види комунікативних завдань для формування в учнів здатності до ситуаційного іншомовного спілкування 

«Досліджуємо історію і суспільство» (інтегрований курс) для 5 класу закладів загальної середньої освіти

Як діяти в разі ураження отруйними хімічними сполуками 

Новини

  • НАУКОВА ВЕСНА ВІДДІЛУ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ 22.05.2025
  • Вебінар «Динаміка мовної норми в науково-освітньому дискурсі початку ХХІ ст. Лінгвостилістика художніх і науково-популярних текстів підручників з літератури для НУШ» 20.05.2025
  • Історія та філософія освіти в незалежній Україні: освітні й освітньо-філософські аспекти формування історичної пам’яті 20.05.2025
  • Перший всеукраїнський освітньо-управлінський форум «Управління трансформаційними процесами у закладах загальної середньої освіти під час війни» 19.05.2025
  • ІV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «Освітні й наукові виміри географії та туризму» 18.05.2025
  • До дня науки 2025 в Україні. Результати наукового дослідження для удосконалення освітнього менеджменту 18.05.2025
  • Вебінар «Фізкультурно-оздоровча діяльність закладу дошкільної освіти: сучасні виклики та напрями модернізації змісту» 18.05.2025
Інститут педагогіки НАПН України
Підпишіться на наші новини
Ми в соцмережах
Авторське право © 2020 - 2025 Інститут педагогіки НАПН України